• slider1.jpg

Chcesz ograniczyć do minimum wizyty w urzędach? Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych. Wtorek, 21 lipca 2020

Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne, a dostęp do danych mają tylko uprawnieni urzędnicy Ministerstwa Cyfryzacji.

Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych, prowadzi Rejestr Danych Kontaktowych, który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych. Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3 500 000 Polaków. Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.

Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).

Film promocyjny o RDK jest dostępny po zalogowaniu, na platformie szkolenia.obywatel.gov.pl/Do pobrania/Materiały Promocyjne pod linkiem: FILM